• .

°

• .

°

• .

اینجا یک Magician زندگی میکند وچیزهایی که با چشم دیده نمی شوند را مینویسد تا قابل دیدن شوند!

طبقه بندی موضوعی

عنوان چی باشه؟ فوفانو هستم، یک دیوونه ی احمق؟

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۳۲ ق.ظ
داداشم داش به مامانم میگف فوفانو خنگه. خیلی احمقه که کلاس زبانم حتی ول کرده و باید مجبورش میکردیم پارسال همون رشته که قبول شدو بره و مشتی حرف دیگه. و در اخر میگه ص هم دوروز دیگه میشه مث این.
خندیدم و گفتم نکه حالا خودش همه کاراش رو اصوله و حرف شما رو گوش داده و رفته یه شغل اداری؟ (تابلو کائنات ساخته نوشته یه شغل شاد میخوام و یه سری چیزای دیگه) بعدشم مگه چیکار میکنه ص که مث منه؟
بابام گف راس میگه اونم تخلیه. فیلمای ترسناک میبینه و اوندفعه میگف داستان جن براش تعریف کنم. خلاصه یه دیوونه ایه مث تو.
خندم گرف. ولی ناخوداگاه تا گف دیوونه بیشتر خندم گرفت و مث چی ذوق کردم و و پریدم هوا :/ :دی
جواب اس ام اس که اومد گفته بود اونم انیمه بینه و عشق ژاپن. نصف شبه همونطور که ساعت پست زده، ولی داد زدم عهههههه راس میگی؟ بازم ناخوداگاه کلی ذوق کرده بودم :/ حالا انگار قراره چیزی بم برسه! این سخیف بازیا چیه که بم بگن دیوونه یا بفهمم کسی انیمه بینه ذوق میکنم؟! :/ :)) حتی اگر منشم اینطوره نباید انقد ذوق کنم که :/ :)) بعد ناخوداگاهم فک میکنه مث پست فائلا عقده دیوونه و خاص نشون دادن خودمو دارم یه وقت :/  ینی انقد اسکله به معنای واقعی کلمه، که یادش نی این خودش بوده که شادی کرده نه من! و به من شک میکنه :/ 
* ص دبستانیه گمونم.
** علاوه بر اون که گفتم، رازی رو از داداشم میدونم که نمیدونه میدونم البته، و اونم چیزی از کارای من کم نداره، چون با عقل مردم قابل قبول نباشه به نظر. فقط برام سواله با این وجود چرا به من چیز میگه؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۰
~ فو فا نو ~