• .

°

• .

°

• .

اینجا یک Magician زندگی میکند وچیزهایی که با چشم دیده نمی شوند را مینویسد تا قابل دیدن شوند!

طبقه بندی موضوعی

من برات گاو میشم، گاو عصاب ندار میشم.

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ق.ظ
شیر انقد شیرمونو کشیده که دیگه شیر نداریم! خسته شدم. تحمل این زندگی سخته. اصلا تو چرا انقد خری؟ خر نباش! برو اسب شو! تا کی میخوای خر بمونی؟ یکم جربزه نشون بده الاغ! طبیعتم اینه چیه؟ برو عمل کن. من یه مقدار شیرمو قایمکی نگه داشتم. بیا برو بفروش پولش جور میشه. خسته شدم ازت. انقد خر نباش تو رو به کاپی بارا*. اگه خر بمونی میدوم میام طرفت و از سر راه برت میدارم. درسته که همیشه میگم "ما" ولی اگر اینجوری باشی میگم "من" و فقط خودمو میشناسم...
*کاپی بارا رو همه حیوونا دوس دارن مثکه
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۰
~ فو فا نو ~

نظرات (۱)

۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۹ مریــــ ـــــم
به غایت خر بودن تو این زمونه بهتر از گاو بودنه!
پاسخ:
هوم. دقیقا فکری که حین نوشتنش داشتم انتقاد به گاو بود.