• .

°

• .

°

• .

اینجا یک Magician زندگی میکند وچیزهایی که با چشم دیده نمی شوند را مینویسد تا قابل دیدن شوند!

طبقه بندی موضوعی

غرق شده #لایو

شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۰۹ ق.ظ
شخصیتم درحال تغییره.من یه موجود دگردیسی کنندم ک قبلا پافشاری داش رو یه سری چیزا خیلی.که میخواس خودش بمونه.که الان ب خودش فک کرد و وحشت کرد یه لحظه که کو اون پافشاری؟کو اون من قدیم؟لااقل کو دست نوشته و یادگاری ای از اون من ک بتونم ب یاد بیارم کی بودم و چی شدم.که قضیه چیه اصلا و من کیم و اینجا کجاست؟خوش به حال هالی هیمنه با هزاره هاش که الان نشونی داره ازخودش.ادرس من؟افتاده تو دریا.رفتم ورش دارم دیدم رو اب شناور شدنم بد نیس.باحاله و کار راه انداز.یادم رف ادرسی بوده.فقط رفتم و رفتم.فقط میرم و میرم.دیگه نمیخوام سرمو کنم زیر اب ک راحت شم و هی دنبال ادرس باشم و بش پافشاری کنم.میرم تا برسم.برسم به کجا؟هممم. خب غرق میشم!غرق میشم تا بخار شم،نکه به ادرس برسم باش.غرق میشم تابخار شم و برم بالاو برا خودم اونجا حال کنم و برفی که کسی تا حالا ندیده بخورم.غرق پایین میشم تا بتونم پایینو از اون بالا جوره دیگه ای ببینم.غرق میشم تا برم و برگردم و ایندفعه جور دیگه و جای دیگه ای باشم.غم انگیزه که دیگه به خاطر خود غرق شدن غرق نمیشم که دیگه نمیخوام دریا باشم با اینکه هنوز دوسش دارم ولی...هم ولی چی؟سرنوشتمه؟نه بدم میاد :/ ولی...همممم همینم که هستم؟بیا بخندیم؟همممم ولی...حال میده،هووم؟:)) ها حال میده. دوس دارم اینم و قبولش دارم :)
شاعر میگه:
ساکاساما نی ناته / کیمی نو کوتو ساگاشیته
ایتسوماده مو بوکورا وا / تادوریتسوکنایی ماما
هاشی نو شیتا نی تاته / ناگاررو یوزونی اته
ایتسو ماده مو بوکورا وا / سونوکوتاعه ساگاشیته
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۵
~ فو فا نو ~

نظرات (۲)

۱۵ دی ۹۷ ، ۱۵:۰۶ هالی هیمنه
حالا مثلاً کی بوده این هالی هیمنه!!؟ :)) خب شروع کنید شما هم از همین امروز هزاره بنویسید. سال‌های بعد خاطره میشن براتون.. و سال‌های خیلی خیلی بعد هم. :)

فقط شعرش. *_*
پاسخ:
شما بوده :)) ها دوس دارم شروع کنم ولی مشکلم اینه تنبلم برا نوشتن کلا با اینکه دوس دارم. یه وقتایی هم که چیزی مینویسم مگر خیلی تحریک شم که دیگه پاشم بنویسم یذره و مشکل دومم اینه بیشترم چیزای تخیلی و داستانی تحریکم میکنه تا نوشتن از خودم :/.

اون ک عالیه :)) متن مفهوم اونو تو خودش داره. 6 ساله که هنوز ولش نکردم و ممولا زمزمه اش میکنم با خودم. حالا من نمیدونم چون میشناسیدش گفتید یا شوخی کردین یا چی :)) به هرحال محض احتیاط پیشنهاد میدم برید معنیشو بخونید. اهنگشم گوش بدید که خوبه. مث اون یاروها نیس ک معنیش بد باشه :دی اندینگِ اولِ انیمه Arakawa under the bridge هستش. Sakasama bridge _ suneohair
۱۵ دی ۹۷ ، ۱۷:۴۳ هالی هیمنه
می‌فهمم حرفتون رو. و باید اعتراف کنم که حقیقتاً این هزاره‌ها نوشتنشون چندان جذابیتی نداره، جز اندک اشتیاقی برای غافل‌گیر کردنِ خودِ آینده؛ خودِ سال‌های بعد. صرفا نیم ساعت، بیست‌دقیقه بیشتر وقت نمی‌برند. حتّی می‌تونی تایپِ ده انگشتی یاد بگیرید (البته اگر بلد نیستید) و مواقعی که می‌خواستید استراحت کنید، بشینید پای pc و چشم بسته افکارتون رو تایپ کنید؛ ده‌انگشتی. دیگه تنبلی بیشتر از این؟! :)) ولی می‌دونید چیه؟ کافیه سی‌روز مداومت داشته باشید، چه هر روزه چه یک روز در میان، و بعد می‌بینید که اگه نرید سراغشون و چیزی ننویسید، حتّی دلتون براشون تنگ می‌شه! برای اون نوشته‌های مخلصانه... نکتۀ مهم هم اینه که با در نظر گرفتنِ اینکه هزاره‌هاتون کاملاً «فاقد ارزش خوانش» هستند باید بنویسیدشون. فکر کنید می‌نویسید و مستقیماً می‌ندازیدشون توی سطل آشغال. اینا تمرینِ نوشتن نیستن. ولی همچنین گوشۀ ذهنتون هم در نظر داشته باشید که مداومت داشتن روی این نوشتن، مهارتِ نوشتن‌تون رو هم ناخودآگاه ارتقاء می‌ده. بیشتر و بیشتر می‌کنه. البته کُنده این روند، ولی به‌شدت تاثیرگذاره. بعد از یکی دو سال متوجه‌ش می‌شید. و تنها کاری هم که باید بکنید اینه که بی‌هراس و بی‌ریا افکارتون رو بریزید روی صفحه. همین. :)

نه من که شوخی کردم. ولی بهش گوش می‌کنم. ممنونم از معرفی. :)
پاسخ:
خب کامپیوتر و لپ تاپ ندارم و تایپ ده انگشتی اینا منتفیه خود به خود :)) ولی سعی میکنم یه تایمی حتما بذارم. چیز مهمیه. خیلی ممنون از حرفاتون :)

امیدوارم خوشتون بیاد. قابلی نداش :دی :)