• .

°

• .

°

• .

اینجا یک Magician زندگی میکند وچیزهایی که با چشم دیده نمی شوند را مینویسد تا قابل دیدن شوند!

طبقه بندی موضوعی

اتحاد فوفوریو چیست؟

چهارشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۵۲ ق.ظ
تازه 15 روز شده که انقد فعال شدم و که البته باز همه توانم هم نبود ولی همینم خیلی خوب بود. اما فک کنم بهتره فعلا جلو خودمو بگیرمو برم پی درس خوندن. اخه همینم جلو درس خوندنمو میگیره :/ چون دنبال بهونه برا نخوندنم بنظر :/  حتی گاهی هم نیام. مگر اینکه مطمئن باشم حتی ذره ای از دلیل پشتش به خاطر فرار نیس. ینی یه ذرشم باشه باس جلو خودمو بگیرم.
ینی انقد نخوندم، انقد یه سری کارایی که میخواستم رو درست انجام ندادم جدا از اینکه میتونستم یا نه، به خاطر مسیرشون که قبول یا دوست نداشتم، که به خودم شک دارم. الان یهو ترس بی حسی و پوچ شدن و بودن همه چی چرا بم مستولی شد؟ :| :دی
خلاصه امیدوارم واقعا بشینم بخونم و روزگارم سخت نگیره و تهش یه چیزی بشه خلاصه.

پ.ن: اولین بهونه فرار لعنتی پیدا شد :)) فوفانو میگه یه پست دیگه هم بده پستات هفتاد تا شه حالا. 69 رو اعصابه. فاطمه میگه با خط بریل خوندی! فوقش یا یه پیش نویس منتشر میکنم یا میگم شصونه هم جالبی خودشو داره. الان حوصلم نی ولی داستان میسازم براش به هرحال. فوفانو میگه شایدم نمیتونی داستان بسازی چون اون تخصص منه نه تو. اصلا چرا با خط بریل خوندی رو تو گفتی؟ :| از من دزدیدیش. فاطمه میگه حالا هرچی. بریم بکپیم که الان مامانم یهو ممکنه بیدار شه بیاد خفتمون کنه. فوفانو میگه بله بله.. بای بای بچه ها خدا نگهدار. فاطمه میگه این نوع خداحافظی مال یه برنامه کودکی بود گمونم و با لحن اهنگین بود. فوفانو میگه الان من لفتش دارم میدم یا تو؟ :| خوبه دشمن من بودم مثلا. فاطمه میگه باشه باشه رفتیم دیگه. و اینگونه بود که اتحاد فوفوریو (برگرفته از گوگوریو) ایجاد شد :| :))
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۶
~ فو فا نو ~