• .

°

• .

°

• .

اینجا یک Magician زندگی میکند وچیزهایی که با چشم دیده نمی شوند را مینویسد تا قابل دیدن شوند!

طبقه بندی موضوعی

میگه غصه نخور دیوونه، کی دیده شب بمونه؟

جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ
تو دلم میگم من دیدم. تو سوئد و قطب جنوب شش ماه شبه شش خورشید روز. انقد که هم حالت از شب بهم بخوره هم روز. که دلت بخواد بری یه جا مثل گرگ و میش مثلا که هم شبه هم روز یا شایدم نه شبه و نه روز. تهش چیکار میتونی کنی؟ چیزایی بسازی که حس بهتری بت بده تو اون زمان. مثلا شبیه ساز شب در روز یا برعکسش برا شبا.
---------
میگه غصه نخور دیوونه، کی دیده شب بمونه؟ دلم اذیت شده از حرفش. نمیدونه من عاشق شبم و شبا رو بیشتر دوست دارم و از روزا متنفرم. از افتابی که میچسبه فرق سر و پشت کمرت متنفرم. از مردمی که تو روشنایی خیره میشن بت و همه چیزتو میپان و منتظرن کاری خلاف نظرشون کنی تا برینن بت. دلم میخواد با افتابه اب بپاشم رو خورشید تا خاموش شه. تا به اینکه با یکی هم اسم خودش خاموش شده بخندم. هرچند دلم برا سایه ام تنگ بشه. احساس میکنم سایه ام بیشتر منه تا جسم گوشتی ای که تو ایینه میبینم. نمیدونم خورشید و چراغا اگر برن شاید واقعا دیگه هیچی حس نکنم و بفهمم واقعا سایه ام من بودم نه اون جسم گوشتی. نگام میوفته بش که با شوق منتظره تا تاثیر حرفشو رو ببینه. لبخند میزنم و میگم راس میگی!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۴
~ فو فا نو ~