• .

°

• .

°

• .

اینجا یک Magician زندگی میکند وچیزهایی که با چشم دیده نمی شوند را مینویسد تا قابل دیدن شوند!

طبقه بندی موضوعی

say my name say my name call me by my name

جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۰۴ ق.ظ
بگو فاطمه، انگار که میخوای بگی من توی زمین وجود دارم، توی ایران، جنوب، توی اون خونه ی قدیمی که هیچ اتاقی برای خودم نداشتم، که دریا داشت، گرما داشت، پاییز نداشت، بهم این اسمو دادن. که الان توی شهری که به شمال نزدیک تره، کوچک تره ولی اتاق دارم، کوه داره، سرما داره، پاییز داره هستم هم، فاطمه ام. که با فاطمه جاهای مختلفی میرم.
بگو فاطمه که بدونم اسیرم ولی در عین حال ازادم. که پیدام ولی گمم. که بی اسم نیستم. که از زندگی که الان دارم ازاد نیستم.
بگو فاطمه که بدونم تو زمین، اسم دارها باید خودشون برن دنبال چیزی که میخوان. که بسازنش. که از اسمون نمیاد. که به اسمون برم.
بگو فاطمه که یادم بیفته فوفانو ام؛ ولی قبل ترش یادم باشه که فاطمه ام.
بگو فاطمه...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۴
~ فو فا نو ~