• .

°

• .

°

• .

اینجا یک Magician زندگی میکند وچیزهایی که با چشم دیده نمی شوند را مینویسد تا قابل دیدن شوند!

طبقه بندی موضوعی

اَکی خرسه!

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ق.ظ

بهم میگفتن اَکی خرسه! حالا که فک میکنم میگم شاید داشتن مسخرم میکردن به خاطر چاقیم، ولی اون موقع من کلی کیف می کردم! اخه عاشق خرسا بودم و حتی کیف و جامدادی مدرسه و کلی از چیزام خرسی بود. گفتم کیف و جامدادی، یادمه دبستان که بودم اولین امتحانمو که بیست شدم، بهم گفتن خرخون بدبخت! برا همین امتحان بعدی رو بدون جواب دادن تحویل معلم دادم؛ اما این دفعه هم شدم بی عرضه تنبل و کتک خوردم! دفعه بعد که ده شدم کلا نادیدم گرفتن. دیدم فایده نداره و همون کار خودمو کردم. هر وقت حوصله داشتم درس میخوندم هر وقتم که نه که خب نه و دلم به همون اکی خرسه گفتناشون خوش بود فقط که اونم به لطف رژیمی که مامانم تو همون سن مجبورم کرد بگیرم تا تو مهمونیایی که میگیره به قول خودش بیوتیفول باشم ناپدید شد. زندگیم همینقدر مسخره میگذشت تا الان که تصمیم گرفتم زمستون رو بخوابم بلکم بهار که بلند شم واقعا خرس شده باشم. هر کی این نوشته منو پیدا کرد ادامشو بنویسه که بعد که بیدار شدم چی شدم...


پ.ن: خوابم میاد. بعدا میگمت =))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۸
~ فو فا نو ~

نظرات (۴)

عالی عالی :))
.
بهار میشه یهو میبینیم بچه خرخونا جغد شدن و بیکارا کوالا. تلاش کننده ها رفتن لای مورچه و حسودا رفتن بین مرغای توی حیاط یه خونه روستایی. بی شعورا خروس شدن و باهوشا طوطی. جهانگردا پرستو و پنگوئن میشن و بدبخت ها هم گربه!

پاسخ:
خوبه خوبه :دی
.
بنده خدا گفته بگین من چی شدم، شما همه رو گفتین جز خودش :/ خخخخخخ البته جالب بود. مرسی :دی
منم یادمه کلاس اول بودم یه روز خسته شدم ازینکه همش بیست میگیرم... بعد از عمد یه اشتباه نوشتم .. معلممون نفهمید بازم بیست داد:/ دفه بعد چندتا کلمه رو کلا جمله سازیشون نکردم... معلممون صدام کرد با هم برا کلمه ها جمله سازی کردیم و بیست شدم://
پاسخ:
خخخخخخخخخخخ ضدحال
منم زیاد بیست می شدم ..
یه روز خسته شدم و کلا گذاشتمش کنار..
ولی دلیل اینکه بهت می گفتن اکی خرسه رو نمی فهمم واقعا
پاسخ:
خوب کردین :))
به من نمیگفتن. داستان بود این. دلیلشم گفتم ک. هیکل بزرگی داش :دی
تو کشوری که من زندگی می کنم اگر کسی رو اونقدر مسخره و اذیت کنی که مشکل روجی براش پیش بیاد از مدرسه پرت می کنن آدمو بیرون. حتی دانش آموز حق نداره معلم رو اذیت کنه و بلعکس!
پاسخ:
که اینطور