• .

°

• .

°

• .

اینجا یک Magician زندگی میکند وچیزهایی که با چشم دیده نمی شوند را مینویسد تا قابل دیدن شوند!

طبقه بندی موضوعی

سیبِ تبعید شده در گلو

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۴۶ ق.ظ
- ببین، ببین سیب کوفتی حتی از گلوی ادمم پایین نرف. برا همین ما هممون یه سیب گلو داریم. دهن هممون سرویس شد برا سیبی که پایین نرفت، فقط ادم و ما پایین رفتیم چون دست به مهره حرکته. نتیجه مهمه ولی تو این دنیا سیبه اونقد چرخ میخوره که پیش بینی نتیجه اولیت گم میشه و نتیجه اخری چیز غریبی درمیاد. از وقتی بازی رو شروع میکنی واکنش ها به کنشت شروع میشه. آه میدونی؟ دارم فک میکنم شاید خوردن سیب تو سر نیوتون برا این بوده که سیبه جذب سیب گلوی نیوتون شده و خواسته بره پیشش ولی تهش ببین واکنش نیوتن چه بلبشویی درست کرد. اه راستش تازه داشتم تو دلم به سیبه فحش میدادم ولی سیبه هم خودش بدبخت تبعید شده فک کنم. اونم گناه داره. راستی اگرم ما بودیم جای نیوتن لابد واکنشمون فقط فحش دادن و درود بر شانس گندمون بود. سیب... شاید اصن هر تیکه اش تو گلوی یکیه. شاید اگر جمعشون کنم بچسبونمشون به هم بتونیم با سیبه با هم بریم بهشت؟
[می پرد به کسی که جلویش است و دارد برایش حرف میزند تا سیب گلویش را گاز بگیرد. دندان هایش به آینه اصابت می کنند و میشکنند. (این چیزی بود که به ذهنم رسید. ولی میتونه تا همون بهشتم کافی و تموم بشه)]
+ همینجوری یهو قبل خواب. چون برا فرار از درس خوندن نیس :دی گفتم ثبتش کنم. و حیف که نمیشه بیشتر نوشت :/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۳
~ فو فا نو ~

نظرات (۳)

۲۳ آبان ۹۷ ، ۰۷:۵۱ هالی هیمنه
یعنی حقیقتاً مجبورید همۀ این مطالبو پیامک کنید؟ خیلی سخته که!
پاسخ:
بله چون فعلا امکان مث ادم پست دادن نیس. ما زن روزای سختیم به هرحال :دی
اون فاکینگ "نیستم" تا کیه دقیقن؟ :|
پاسخ:
=)) نمیدونم خودمم :| ندارم چیزی که باش بشم "هستم" اخه. اس و پاس و اوارم. منتظرم ببینم کی میتونم گوشی بخرم خودمم
لب تابت فاتحه؟
پاسخ:
معلوم نی. لامصبا یه هفته گذشته هنوز خبر ندادن. به هرحال یه هفته پیش گفتن درستم بشه خرجش میشه یک و خرده ای. منم گفتم همون یه تومن ک گفتن بخرنش بلکم باش گوشی بگیرم. گفت درستم اگر نشه پس میدن. ک میگم هنوز خبری نیس کلا