• .

°

• .

°

• .

اینجا یک Magician زندگی میکند وچیزهایی که با چشم دیده نمی شوند را مینویسد تا قابل دیدن شوند!

طبقه بندی موضوعی


ورژن یک


- چرا ناراحتی؟

- وردار برو اونور حوصلتو ندارم باو. همش ب خاطر خودته بعد میپرسی چرا؟

- بده کمک کردم ک با شکستن قلنج من اذهان عمومی نسبت بهت خوب شه و هر کی از هر قشری دیگه بت نیاز داشته باشه و رو بورس باشی؟

- داداش ما رو چی فرض کردی؟ من نمیخوام ی چی مث چاقو باشم و دوکاربرده و فلان ک بام مسائل فلسفی رندگی رو توضیح بدن. من فقط میخوام خفن باشم. الان دیگه اون ابهت قدیمم از بین رفته. تمام سیبیلام رو تراشیدن. دیگه کسی از ده فرسخی منو میبینه فرار ک نمیکنه هیچ بلکه بم حمله ور میشه. بچه هه تازه دنیا اومده منو بش میدن ک بتونه با من به مامانش بگه گشنمه و فلان  چون گریه کردنشو فیلتر کردن. چه زندگی ساختی برا ما. من نخوام مشهور شم و همه بم نیاز داشته باشن و مفید باشم کی رو باس ببینم؟

- منو. ( او را با خود کشیده و به طرف بهشت میبرد. )


ورژن دو


و من بالاخره با تلاش و پشتکار از سد کنکور گذشتم و تونستم محبوب ترین موجود مفید برتر شماره یک برای جامعه ام شم. (صدای تشویق حضار)

و بله مایلم در این لحظه از پدر و مادرم فیلتر و فیلترینگ هم کمال تشکر رو ب جا بیارم ک در این راه ب من کمک کردن. اول نمیدونستم ک سخت گیریاشون به این خاطره پس ازشون شاکی بودم ولی الان میفهمم ک ب خاطر خودم بود ک ک اولش منو پیش ملت منفور کرده بودن. میخواستن زندگی کم کم جلو بره و ب صورت تجربی تجربه کسب کنم تا وقتی یهو محبوب میشم اماده باشم براش. من واقعا دستشون رو می بوسم. مرسی مرسی. ( از روی سن پایین می رود )


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۶
~ فو فا نو ~

نظرات (۱)

این بچه هم ابهتش واقعا ریخته شد :)) چه معنی میده اصن مامان بابای آدم فیل تر شکن داشته باشن؟ :/ 
.
یاد اون مطلب سرطان افتادم که توی وب یا جیم(نمیدونم) نوشته بودین.
پاسخ:
البته ریخته ک شده بود ب خاطر توئیتر و الباقی ک خودتون میدونید ولی الان دیکه ب صورت رسمی ریخته شد به حدی ک کسی ک نمیدونه چی هستش هم میخوادش :دی مامان بابا فک کنم قابل هضم تر بچه کوچیکاس ولی. اون روز ی دختر بچه دبستانی اومده بود مغازه میگف برام فیلتر شکن بریزید! بعدم می پرسید از بازار میشه دان کردش؟ پکیدیم ما :))
همینجا بود. یحتمل ب خاطر اینه ک از زبون اشیا و فلان هست هر دو